Ο Παναθηναϊκός πέρασε από το Αλεξάνδρειο με 71-56, με την τρίτη περίοδο να είναι η καλύτερη για τους «πράσινους» που τότε κλείδωσαν τη νίκη απέναντι στον μαχητικό Άρη.
Διαβάστε αναλυτικά στο www.sportdog.gr
Διαβάστε αναλυτικά στο www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.