Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Πέρασε με νίκη από το Αλεξάνδρειο ο Παναθηναϊκός ,71-56 τον Άρη

Ο Παναθηναϊκός πέρασε από το Αλεξάνδρειο με 71-56, με την τρίτη περίοδο να είναι η καλύτερη για τους «πράσινους» που τότε κλείδωσαν τη νίκη απέναντι στον μαχητικό Άρη.











Διαβάστε αναλυτικά στο www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.