Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Αυτοκτόνησε 15χρονη στην Κηφισιά

Τέλος στη ζωή του έδωσε ένα 15χρονο κορίτσι στη Κηφισιά. Παρά την άμεση κινητοποίηση των αρχών, σήμερα το απόγευμα, εξέπνευσε λίγο αργότερα στο νοσοκομείο.




Διαβάστε αναλυτικά στο http://newpost.gr/post/161203/aytoktonise-15xroni-stin-kifisia/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.