Τέλος στη ζωή του έδωσε ένα 15χρονο κορίτσι στη Κηφισιά. Παρά την άμεση κινητοποίηση των αρχών, σήμερα το απόγευμα, εξέπνευσε λίγο αργότερα στο νοσοκομείο.
Διαβάστε αναλυτικά στο http://newpost.gr/post/161203/aytoktonise-15xroni-stin-kifisia/
Διαβάστε αναλυτικά στο http://newpost.gr/post/161203/aytoktonise-15xroni-stin-kifisia/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.