Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

«Οδομαχίες» στην Ομόνοια μεταξύ κουκουλοφόρων και ΜΑΤ

Εξομαλύνθηκε η κατάσταση στο κέντρο της Αθήνας. Οι «οδομαχίες» μεταξύ αντιεξουσιαστών και ΜΑΤ που άρχισαν από την πλατεία Συντάγματος και μεταφέρθηκαν στην Ομόνοια για κάτι περισσότερο από δύο ώρες έληξαν λίγο μετά τις 4 το απόγευμα.
Τα επεισόδια άρχισαν όταν ομάδα κουκουλοφόρων επιτέθηκε στις δυνάμεις των ΜΑΤ με μολότοφ και ξύλα. Οι αστυνομικοί αάντησαν με χρήση χημικών και χειροβομβίδες κρότου λάμψης. Η ατμόσφαιρα ήταν αποπνικτική από τα δακρυγόνα, ενώ νωρίτερα φωτιά ξέσπασε στον Εθνικό Κήπο, από τις μολότοφ, στη συμβολή του με το κτήριο της Βουλής. Η πυροσβεστική ωστόσο κατάφερε να την σβήσει έγκαιρα. Μικροεστίες υπήρξαν και στην πλατεία Συντάγματος, όπου άρχισαν τα επεισόδια, από φλεγόμενα πανό και κάδους. Στις φλόγες τυλίχτηκε και το περίπτερο του «Χαμόγελου του Παιδιού».

Οι διαδηλωτές έχουν αποχωρήσει, ο αριθμός των οποίων ξεπέρασε τους 45.000. Πληροφορίες κάνουν λόγο για τραυματισμένους πολίτες στη Φιλελλήνων, ανάμεσά τους και μια γυναίκα που έχασε τις αισθήσεις της από τα χημικά. Στην κυκλοφορία δόθηκαν πριν από λίγο οι δρόμοι στο κέντρο της Αθήνας.





Διαβάστε αναλυτικά στο http://newpost.gr/post/156276/odomaxies-stin-omonoia-metaksy-koykoyloforon-kai-mat/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.