Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

Τηλεφωνικός θάλαμος έγινε ενυδρείο με χρυσόψαρα!

Μια πανέξυπνη ιδέα είχε μια ομάδα φοιτητών Τέχνης με την ονομασία «Kingyobu» στην Ιαπωνία!

Ανακαίνισε τους κλασικούς παμπάλαιους τηλεφωνικούς θαλάμους, αλλά όχι όπως φαντάζεστε!! Μέσα στον θάλαμο τοποθέτησε χρυσόψαρα…

Ωραία διακόσμηση, αλλά πως μπαίνεις μέσα;;

Δεν μπαίνεις μέσα! Απλά κάθεσαι απ’ έξω και χαζεύεις τα χρυσόψαρα.

Από τη στιγμή που δεν γινόταν να τα αξιοποιήσουν διαφορετικά σκέφτηκαν να τα μετατρέψουν σε ένα όμορφο κόσμημα.



























ΠΗΓΗ : http://periergaa.blogspot.gr/2012/09/blog-post_2723.html#ixzz27WUXZPlV

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.