Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

Χατζηδάκης: Ενωμένοι θα βγούμε από την κρίση

Τη δεύτερη πεζογέφυρα στο Μαρούσι, που ενώνει το ανατολικό Μαρούσι με το εμπορικό κέντρο της πόλης και βρίσκεται στη συμβολή της λεωφόρου Κηφισίας με την οδό Αναβρύτων, εγκαινίασε...
σήμερα ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης.


Ο υπουργός χαρακτήρισε την πεζογέφυρα «ένα χειροπιαστό έργο, που βελτιώνει την ποιότητα ζωής σε έναν μεγάλο δήμο της Αθήνας», προσθέτοντας ότι «αυτό που χρειαζόμαστε σήμερα, περισσότερο παρά ποτέ, είναι το χειροπιαστό, το μετρήσιμο, το συγκεκριμένο έργο».




Διαβάστε περισσότερα στο fimotro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.