Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

«Ευρύτατη κρατική επιχορήγηση στον ΕΟΠΠΥ» ζητά το ΚΚΕ

«Να αποδοθούν όλα τα δεδουλευμένα»

«Το θέμα δεν είναι οι σχέσεις του ΕΟΠΠΥ με τους φαρμακοποιούς και τους γιατρούς, των οποίων βεβαίως τα αιτήματα είναι δίκαια, αλλά ότι οδεύουμε σε μια περίοδο, όπου ανάλογα με το τι έχει ο καθένας στην τσέπη του, θα μπορεί να αγοράζει «άλφα», «βήτα» ή και καθόλου υπηρεσίες υγείας, φάρμακα κλπ», δήλωσε η γγ της ΚΕ του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα, προσθέτοντας ότι «εκεί είναι το πρόβλημα: αν ο λαός θα έχει ισότιμη, δωρεάν και σύγχρονη περίθαλψη, ανεξάρτητα από το αν δουλεύει ή όχι και ανεξάρτητα από τι εργασιακές σχέσεις έχει».






Διαβάστε περισσότερα στο www.newsbeast.gr




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.