Στους δρόμους της Θεσσαλονίκης σήμερα οι ένστολοι αστυνομικοί, πυροσβέστες και λιμενικοί, για τις μισθολογικές περικοπές που έχουν δρομολογηθεί. Αυτή την ώρα, πραγματοποιούν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Λευκό...
Πύργο, ενώ το απόγευμα θα μετάσχουν στην πορεία της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ, με αφορμή τα εγκαίνια της 77ης ΔΕΘ, θέλοντας έτσι να στείλουν το μήνυμα ότι είναι δίπλα στους αγώνες των εργαζομένων.
Διαβάστε περισσότερα στο fimotro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.