Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

Μιραλάς: Δεν θα ξεχάσω τον Ολυμπιακό...

Εξαιρετικά δύσκολη ήταν για τον Κέβιν Μιραλάς η απόφαση να αφήσει τον Ολυμπιακό και να δεχθεί την πρόταση της Έβερτον, όπως παραδέχθηκε ο ίδιος σε δηλώσεις του.

«Πρώτη μου επιλογή ήταν να παραμείνω, αλλά ήθελα ένα νέο συμβόλαιο. Αποφάσισα με αγωνιστικά κριτήρια», τόνισε ο Βέλγος επιθετικός.

«Για μένα είναι σίγουρο ότι είτε σαν ποδοσφαιριστής, είτε σαν στέλεχος, κάποια στιγμή θα επιστρέψω», η υπόσχεσή του.






Διαβάστε αναλυτικά στο www.sport-fm.gr
Πηγή: newsnow.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.