Εξαιρετικά δύσκολη ήταν για τον Κέβιν Μιραλάς η απόφαση να αφήσει τον Ολυμπιακό και να δεχθεί την πρόταση της Έβερτον, όπως παραδέχθηκε ο ίδιος σε δηλώσεις του.
«Πρώτη μου επιλογή ήταν να παραμείνω, αλλά ήθελα ένα νέο συμβόλαιο. Αποφάσισα με αγωνιστικά κριτήρια», τόνισε ο Βέλγος επιθετικός.
«Για μένα είναι σίγουρο ότι είτε σαν ποδοσφαιριστής, είτε σαν στέλεχος, κάποια στιγμή θα επιστρέψω», η υπόσχεσή του.
Διαβάστε αναλυτικά στο www.sport-fm.gr
Πηγή: newsnow.gr
«Πρώτη μου επιλογή ήταν να παραμείνω, αλλά ήθελα ένα νέο συμβόλαιο. Αποφάσισα με αγωνιστικά κριτήρια», τόνισε ο Βέλγος επιθετικός.
«Για μένα είναι σίγουρο ότι είτε σαν ποδοσφαιριστής, είτε σαν στέλεχος, κάποια στιγμή θα επιστρέψω», η υπόσχεσή του.
Διαβάστε αναλυτικά στο www.sport-fm.gr
Πηγή: newsnow.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.