Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Σόιμπλε: «Η Ελλάδα θα παραμείνει στην Ευρωζώνη, αλλά χωρίς νέο πρόγραμμα»

Ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε δήλωσε σήμερα –μία ημέρα μετά τη συνάντησή του με τον Έλληνα υπουργό Οικονομικών Γ. Στουρνάρα, πως είναι ...
σίγουρος ότι η Ελλάδα θα παραμείνει στην Ευρωζώνη, όμως απέκλεισε ένα τρίτο πρόγραμμα στήριξης για τη χώρα.

Ερωτηθείς από τον τοπικό ραδιοσταθμό Inforadio αν θα συνεχίσει να υπάρχει η Ευρωζώνη με τη σημερινή μορφή της, στην οποία περιλαμβάνεται η Ελλάδα, ο Σόιμπλε απάντησε «ασφαλώς» και καταδίκασε τις «εικασίες» γύρω από ένα αντίθετο σενάριο.

«Η Ελλάδα έχει να εφαρμόσει ένα φιλόδοξο πρόγραμμα μεταρρυθμίσεων», δήλωσε ο Γερμανός υπουργός χαρακτηρίζοντας το ελληνικό πρόβλημα «μοναδικό».

Ο Βόλφγκανγκ Σόιμπλε δήλωσε πάντως πως οι διεθνείς προσπάθειες για τη χώρα ήταν ήδη τέτοιες ώστε «δεν μπορούμε να κάνουμε ένα νέο πρόγραμμα (αρωγών) για την Ελλάδα».






Διαβάστε περισσότερα στο tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.