Η οικονομική κρίση θα «πιάσει πάτο» και δεν έχει φθάσει ακόμα εκεί, ούτε στην Ελλάδα ούτε στην ευρωζώνη, ενώ ακόμα και αν έλθει κάποια ανάκαμψη, ο λαός θα ζήσει σε συνθήκες της δεκαετίας του '50 και του '60, ανέφερε...
σε συνέντευξη Τύπου η γγ της ΚΕ του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα, καλώντας τον λαό να περάσει στην αντεπίθεση, υποδεχόμενος κατ' αρχήν τα νέα μέτρα με γενική απεργία.
Διαβάστε περισσότερα στο fimotro.blogspot.gr
σε συνέντευξη Τύπου η γγ της ΚΕ του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα, καλώντας τον λαό να περάσει στην αντεπίθεση, υποδεχόμενος κατ' αρχήν τα νέα μέτρα με γενική απεργία.
Διαβάστε περισσότερα στο fimotro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.