Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Παπαρήγα: Να περάσει ο λαός στην επίθεση

Η οικονομική κρίση θα «πιάσει πάτο» και δεν έχει φθάσει ακόμα εκεί, ούτε στην Ελλάδα ούτε στην ευρωζώνη, ενώ ακόμα και αν έλθει κάποια ανάκαμψη, ο λαός θα ζήσει σε συνθήκες της δεκαετίας του '50 και του '60, ανέφερε...
σε συνέντευξη Τύπου η γγ της ΚΕ του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα, καλώντας τον λαό να περάσει στην αντεπίθεση, υποδεχόμενος κατ' αρχήν τα νέα μέτρα με γενική απεργία.





Διαβάστε περισσότερα στο fimotro.blogspot.gr





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.