Σύμφωνα με πληροφορίες οι Κώστας Αρβανίτης και Μαριλένα Κατσίμη θα συνεχίσουν έως και τον Δεκέμβριο. Η εκπομπή τους θα ξεκινά από τις έξι το πρωί... και θα ολοκληρώνεται δυο ώρες αργότερα. Αμέσως μετά την σκυτάλη θα παίρνουν οι Γιώργος Κουβαράς, Βαγγέλης Γιακουμής, Βασίλης Μπεσκένης, Μάριον Μιχελιδάκη και Ανθή Σαλαγκούδη.
ΠΗΓΗ: tro-ma-ktiko.blogspot.gr
ΠΗΓΗ: tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.