Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012

Παπ: «Ομάδα παντού!»

Ο Παπανικολάου μιλάει για την νέα σεζόν και τα όσα έχει πετύχει με τον Ολυμπιακό, δηλώνει ότι σέβεται τον Παναθηναϊκό και τονίζει ότι ο πρωταθλητής παραμένει «ομάδα».


Ο 22χρονος φόργουορντ του Ολυμπιακού παραμένει προσγειωμένος, αποφεύγει τα μεγάλα λόγια και μιλάει για ότι έζησε με τους ερυθρόλευκους. Μιλάει ακόμη για τις λίγες αλλαγές που έχουν γίνει στο ρόστερ της ομάδας αλλά και τον Παναθηναϊκό.




Διαβάστε αναλυτικά στο gazzetta.gr
Πηγή: tro-ma-ktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.