Σε εφαρμογή τίθενται από αύριο Δευτέρα τα μέτρα του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για την αντιμετώπιση της λαθρεπιβίβασης στα μέσα μαζικής μεταφοράς, με...
στόχο να έχει μειωθεί μέχρι τέλος του έτους κατά 50% η εισιτηριοδιαφυγή.
Διαβάστε περισσότερα στο fimotro.blogspot.gr
στόχο να έχει μειωθεί μέχρι τέλος του έτους κατά 50% η εισιτηριοδιαφυγή.
Διαβάστε περισσότερα στο fimotro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.