Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

Ξάνθη-ΠΑΟΚ 0-3

Με τα γκόλ των Αθανασιάδη (πεν.) 10΄,  Ρομπέρ στο 54΄ και Λάζαρ στο 88΄ ο ΠΑΟΚ πέρασε αλώβητος από τα Πηγάδια νικώντας την Ξάνθη με 3-0.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.