Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Γ. Στουρνάρας:Ήταν καλή μέρα, συνεχίζουμε

«Πιστεύουμε ότι τελικά θα συγκλίνουμε με την τρόικα»

«Ήταν καλή μέρα, συνεχίζουμε», δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας εξερχόμενος του Μεγάρου Μαξίμου, μετά τη σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών που στηρίζουν την κυβέρνηση, κατά την οποία τους ενημέρωσε για την εξέλιξη των διαπραγματεύσεων με την τρόικα.

«Πιστεύουμε ότι τελικά θα συγκλίνουμε με την τρόικα, σύντομα», σημείωσε ακόμη ο υπουργός Οικονομικών.



Διαβάστε περισσότερα στο www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.