Την πρώτη της νίκη στο NextGen Series πέτυχε επί των Άγγλων η ομάδα Νέων του Ολυμπιακού.
Νικητή βρήκε τον Ολυμπιακό η δεύτερη αγωνιστική του NextGen Series, αφού οι «μικροί» του συλλόγου μας επικράτησαν 2-0 της Άρσεναλ στο «Γ. Καραϊσκάκης»! Οι «ερυθρόλευκοι» πήραν, έτσι, τους πρώτους τους τρεις βαθμούς στη σπουδαία αυτή διοργάνωση.
Διαβάστε αναλυτικά στο olympiacos-blog.blogspot.com
Φωτό από: olympiacos-blog.blogspot.com
Νικητή βρήκε τον Ολυμπιακό η δεύτερη αγωνιστική του NextGen Series, αφού οι «μικροί» του συλλόγου μας επικράτησαν 2-0 της Άρσεναλ στο «Γ. Καραϊσκάκης»! Οι «ερυθρόλευκοι» πήραν, έτσι, τους πρώτους τους τρεις βαθμούς στη σπουδαία αυτή διοργάνωση.
Διαβάστε αναλυτικά στο olympiacos-blog.blogspot.com
Φωτό από: olympiacos-blog.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.