Η πρώτη συνεργασία Προέδρου και γραμματέα
Την πρώτη του συνεργασία με τον νεοεκλεγέντα γραμματέα της Νέας Δημοκρατίας, Μανώλη Κεφαλογιάννη, είχε το πρωί ο πρωθυπουργός και πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς, στο Μέγαρο Μαξίμου.
Οι δυο άνδρες συζήτησαν θέματα αναδιοργάνωσης του κόμματος, με τον Μανώλη Κεφαλογιάννη να τονίζει πως στόχος είναι η ενότητα της παράταξης. Η προσπάθεια ,όπως είπε, θα επικεντρωθεί στο να γίνουν αλλαγές στο κόμμα, ώστε να μπορέσει η κυβέρνηση να αλλάξει τη χώρα. Από την πλευρά του ο πρωθυπουργός ζήτησε από τον νέο γραμματέα να οργώσει την Ελλάδα και να βάλει τα δυνατά του...
ΠΗΓΗ: www.parapolitika.gr
Την πρώτη του συνεργασία με τον νεοεκλεγέντα γραμματέα της Νέας Δημοκρατίας, Μανώλη Κεφαλογιάννη, είχε το πρωί ο πρωθυπουργός και πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς, στο Μέγαρο Μαξίμου.
Οι δυο άνδρες συζήτησαν θέματα αναδιοργάνωσης του κόμματος, με τον Μανώλη Κεφαλογιάννη να τονίζει πως στόχος είναι η ενότητα της παράταξης. Η προσπάθεια ,όπως είπε, θα επικεντρωθεί στο να γίνουν αλλαγές στο κόμμα, ώστε να μπορέσει η κυβέρνηση να αλλάξει τη χώρα. Από την πλευρά του ο πρωθυπουργός ζήτησε από τον νέο γραμματέα να οργώσει την Ελλάδα και να βάλει τα δυνατά του...
ΠΗΓΗ: www.parapolitika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.