Το 18% των φορολογουμένων, που έλαβαν χρεωστικά εκκαθαριστικά σημειώματα μέχρι και τον Ιούλιο, δεν πλήρωσε την πρώτη δόση του φόρου, σύμφωνα με το... γενικό γραμματέα Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών Χ. Θεοχάρη.
Όπως επισημαίνεται σε δημοσίευμα της «Ναυτεμπορικής», απαντώντας σε σχετική ερώτηση ο επικεφαλής της ΓΓΠΣ είπε πως «οι πρώτες δόσεις πάνε καλά. Δηλαδή και ο Ιούνιος και ο Ιούλιος είχε λίγα ληξιπρόθεσμα σε σχέση με το ιστορικό μέσο όρο. Το ποσοστό των ληξιπρόθεσμων δόσεων ανέρχεται στο 18%».
Διαβάστε περισσότερα στο tro-ma-ktiko.blogspot.gr
Όπως επισημαίνεται σε δημοσίευμα της «Ναυτεμπορικής», απαντώντας σε σχετική ερώτηση ο επικεφαλής της ΓΓΠΣ είπε πως «οι πρώτες δόσεις πάνε καλά. Δηλαδή και ο Ιούνιος και ο Ιούλιος είχε λίγα ληξιπρόθεσμα σε σχέση με το ιστορικό μέσο όρο. Το ποσοστό των ληξιπρόθεσμων δόσεων ανέρχεται στο 18%».
Διαβάστε περισσότερα στο tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.