«Η γερμανική κυβέρνηση επιθυμεί να μείνουμε όλοι ενωμένοι στην Ευρωζώνη. Εργαζόμαστε προς την κατεύθυνση της παραμονής της Ελλάδας στην Ευρωζώνη», τόνισε ο υπουργός Εξωτερικών της Γερμανίας Γκίντο Βεστερβέλε μετά την συνάντηση που είχε, νωρίτερα σήμερα στο Βερολίνο, με τον υπουργό Εξωτερικών, Δημήτρη Αβραμόπουλο.
Ο κ. Βεστερβέλε επανέλαβε ότι «το κλειδί της επιτυχίας βρίσκεται στην Αθήνα», σημείωσε ότι η υλοποίηση των συμφωνηθέντων και των μεταρρυθμίσεων είναι απαραίτητη, αλλά διευκρίνισε ότι οποιαδήποτε απόφαση δεν μπορεί να ληφθεί πριν από την ολοκλήρωση της έκθεσης της τρόικας και ανέφερε την πάγια θέση της γερμανικής κυβέρνησης ότι δεν είναι δυνατές αλλαγές στην ουσία των μεταρρυθμίσεων.
Διαβάστε περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/39321
Φωτό από: sarotiko
Ο κ. Βεστερβέλε επανέλαβε ότι «το κλειδί της επιτυχίας βρίσκεται στην Αθήνα», σημείωσε ότι η υλοποίηση των συμφωνηθέντων και των μεταρρυθμίσεων είναι απαραίτητη, αλλά διευκρίνισε ότι οποιαδήποτε απόφαση δεν μπορεί να ληφθεί πριν από την ολοκλήρωση της έκθεσης της τρόικας και ανέφερε την πάγια θέση της γερμανικής κυβέρνησης ότι δεν είναι δυνατές αλλαγές στην ουσία των μεταρρυθμίσεων.
Διαβάστε περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/39321
Φωτό από: sarotiko

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.