Δευτέρα 20 Αυγούστου 2012

Aδερφή του ταξιτζή: "Γιατί δεν τον πυροβολούσες στα πόδια;"

Ανοιχτή επιστολή στον 30χρονο στέλνει η αδερφή του άτυχου ταξιτζή και αναρωτιέται γιατί η σφαίρα στο κεφάλι!

Με μια δραματική επιστολή η Μαρία Μίχα, αδερφή του ταξιτζή Δημήτρη Μίχα, ο οποίος έπεσε νεκρός από τα πυρά των ληστών της τράπεζας της Πάρου απευθύνεται στον 30χρονο και στην οικογένεια του και απλα αναρωτιέται "...γιατί δεν τον πυροβολήσατε στα πόδια;" καταλήγοντας στο συμπέρασμα πως είναι απλά ένας στυγνός δολοφόνος




Διαβάστε αναλυτικά στο www.parapolitika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.