«Οι Έλληνες πρέπει να συνειδητοποιήσουν πως η έξοδος τους από την Ευρωζώνη θα προκαλέσει μεγαλύτερα προβλήματα για τους ίδιους», τόνισε ο αμερικανός πρόεδρος, Μπαράκ Ομπάμα, σε ομιλία του για την οικονομία στον...
Λευκό Οίκο. Παράλληλα, ανέφερε ότι οι ίδιοι Έλληνες πρέπει να αποφασίσουν αν θέλουν να παραμείνουν στο ευρώ, τηρώντας τις δεσμεύσεις τους.
Διαβάστε αναλυτικά στο http://fimotro.blogspot.gr/2012/06/blog-post_1177.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.