Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Παληκαρίσιο 1-1 για την Εθνική Ελλάδας κόντρα στη Πολωνία

Βρέθηκε πίσω στο 17΄ και αντιμετώπισε εχθρική διαιτησία (άδικη αποβολή Σωκράτη στο 44΄), αλλά δεν μάσησε. Η Εθνική ισοφάρισε με Σάλπι (51΄) και άγγιξε τη νίκη επί της Πολωνίας, αλλά ο Κάρα έχασε το πέναλτι (71΄). Θετική η πρεμιέρα στο Euro (1-1).Ό,τι ήταν να πάει στραβά, στραβά πήγε στο πρώτο ημίχρονο. Πίστσεκ και Μπλαστσικόφσκι έκαναν πάρτι δεξιά το γκολ ήρθε από τον Λεβαντόφσκι στο 17`, ο Αβραάμ χτύπησε και έγινε αλλαγή και το κερασάκι ήταν η αποβολή του "Παπασταθό" με ανύπαρκτες κάρτες στο 44`. Οι αλλαγές του Σάντος θύμισαν... Ρεχάγκελ, καθώς ο "Σάλπι" ισοφάρισε στο 51` και κέρδισε και το πέναλτι από μπαλιά του Φορτούνη που είχε μπει! Αν το έβαζε και ο "Κάρα", θα παίρναμε πάλι το EURO!!
 Η Εθνική με το πάθος και την άμυνα που έβγαλε δικαιούταν και την ισοπαλία και κάτι παραπάνω από τον ανεκδιηγητο Ισπανό Καρμπάγιο που θα μπορούσε να δώσει πέναλτι για χέρι του Περκις και τις κάρτες του Σωκράτη τις είδε μόνο αυτός...





Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/108789/oso-mas-plegonoun-toso-mas-poronoun

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.