Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Ξέμειναν από υλικά νοσοκομεία της Αττικής

Τεράστιες ελλείψεις σε αναλώσιμα υλικά παρατηρούνται σε πολλά νοσοκομεία τόσο της Αττικής όσο και της περιφέρειας. Οι γιατροί του ΕΣΥ, όπως σημειώνει η εφημερίδα «Τα Νέα», διευκρινίζουν ότι τα μεγαλύτερα προβλήματα σημειώνονται...
στα υπερχρεωμένα νοσοκομεία, όπου η τροφοδοσία από τους προμηθευτές γίνεται με το σταγονόμετρο.




Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2012/06/blog-post_45.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.