Τεράστιες ελλείψεις σε αναλώσιμα υλικά παρατηρούνται σε πολλά νοσοκομεία τόσο της Αττικής όσο και της περιφέρειας. Οι γιατροί του ΕΣΥ, όπως σημειώνει η εφημερίδα «Τα Νέα», διευκρινίζουν ότι τα μεγαλύτερα προβλήματα σημειώνονται...
στα υπερχρεωμένα νοσοκομεία, όπου η τροφοδοσία από τους προμηθευτές γίνεται με το σταγονόμετρο.
Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2012/06/blog-post_45.html
στα υπερχρεωμένα νοσοκομεία, όπου η τροφοδοσία από τους προμηθευτές γίνεται με το σταγονόμετρο.
Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2012/06/blog-post_45.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.