Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Κατέθεσε μήνυση εναντίον Κανέλλη, Δούρου, Δελατόλα και ΑΝΤ1, ο Ηλίας Κασιδιάρης! Αναβλήθηκε για τον Σεπτέμβριο η δίκη του!

Ο Ηλίας Κασιδιάρης, κατέθεσε μηνύσεις κατά της Λιάνας Κανέλλη και της Ρένας Δούρου, με αφορμή το ντροπιαστικό επεισόδιο της περασμένης εβδομάδας με τα… νερά και τις σφαλιάρες. Ο Ηλίας Κασιδιάρης έφτασε στα δικαστήρια της Ευελπίδων συνοδεία πέντε ανδρών, που φορούσαν σκούρα ρούχα.
Όπως δήλωσε, η μήνυση κατά της Λιανας Κανελλη και της Ρένας Δούρου αφορά σε απρόκλητη έμπρακτη εξύβριση.
Ο εκπρόσωπος Τύπου της Χρυσής Αυγής κινείται νομικά και κατά του ΑΝΤ1 για “παράνομη κράτηση”, αλλά και του Αντώνη Δελατόλα για ηθική αυτουργία σε κατάχρηση εξουσίας.



Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.lay-out.gr/katethese-minisi-kasidiaris-enantion-kanelli-dourou-ant1/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.