Κυριακή 3 Ιουνίου 2012

Όλα έτοιμα για το ντιμπέιτ Σαμαρά – Τσίπρα

Μετά από συνάντηση του αναπληρωτή εκπροσώπου Τύπου της ΝΔ, Γιώργου Μουρούτη, και του Νίκου Παππά, διευθυντή στο γραφείο Τύπου του Αλέξη Τσίπρα, τα δύο κόμματα συμφώνησαν την Πέμπτη, 7 Ιουνίου, να γίνει το ντιμπέιτ των δύο αρχηγών.
Το ντιμπέιτ θα γίνει στο ραδιομέγαρο της ΕΡΤ.Ο Αλέξης Τσίπρας ζήτησε να είναι λιγότεροι οι δημοσιογράφοι, ουσιαστικότερη η συζήτηση και να επιτρέπεται ο διάλογος μεταξύ των δύο αρχηγών.



ΠΗΓΗ: www.lay-out.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.