Ο Βασίλης Σπανούλης τόνισε ότι αυτά τα δύο χρόνια που είναι στην ομάδα είναι ευτυχισμένος, έχοντας κάνει μία συνειδητοποιημένη επιλογή, απολαμβάνει το μπάσκετ και νιώθει περήφανος. Επιπλέον, στάθηκε στην ανάγκη να παραμείνει ο κορμός και το τεχνικό τιμ των «ερυθρολεύκων» για να υπάρξει ανάλογη συνέχεια.«Ολοκληρώνεται μία εξαιρετική χρονιά για την ομάδα. Μεγάλωσε αυτή η ομάδα σε χρόνο ρεκόρ. Χτίσαμε μία ομάδα από την αρχή, ο κόουτς και οι πρόεδροι, πιστέψαμε σε αυτήν. Όλα αυτά έχουν γίνει μέσα από πολλή δουλειά… Μέσα από δύσκολες βραδιές. Αυτή η ομάδα έπαιζε τελικούς όλη την χρονιά, με την πλάτη στον τοίχο συνεχώς και αυτό μας έχτισε χαρακτήρα. Δεν θυμάμαι ομάδα με τέτοια βελτίωση μέσα σε μία σεζόν», τόνισε αρχικά ο αρχηγός του Ολυμπιακού και πρόσθεσε:
«Είμαστε πολύ τυχεροί που είχαμε τον κόουτς μαζί μας. Καλώς ή κακώς οι χαρές είναι λιγότερες από τις λύπες σε αυτήν την δουλειά και πρέπει να τις ευχαριστηθούμε. Να είμαστε όλοι δίπλα στην ομάδα. Είμαι περήφανος που έπαιξα με αυτούς τους συμπαίκτες και τους προπονητές... Αυτή να είναι η αρχή για να πάρουμε και άλλες κούπες».
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/107690/o-perephanos-spanoules
«Είμαστε πολύ τυχεροί που είχαμε τον κόουτς μαζί μας. Καλώς ή κακώς οι χαρές είναι λιγότερες από τις λύπες σε αυτήν την δουλειά και πρέπει να τις ευχαριστηθούμε. Να είμαστε όλοι δίπλα στην ομάδα. Είμαι περήφανος που έπαιξα με αυτούς τους συμπαίκτες και τους προπονητές... Αυτή να είναι η αρχή για να πάρουμε και άλλες κούπες».
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/107690/o-perephanos-spanoules

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.