Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

Το giabit στο F 4 . Δηλώσεις του άσου της Μπαρτσελόνα, Βίκτορ Σάδα

Λίγες ώρες πριν από τον κρίσιμο ημιτελικό της ομάδας του με τον Ολυμπιακό, ο Βίκτορ Σάδα έδωσε τις δικές του εκτιμήσεις για αυτή τη ΄΄μάχη΄΄ που θα γίνει σήμερα το βράδυ . Ο 28χρονος γκάρντ των ΄΄Μπλαουγκράνα΄΄ αναφέρθηκε στο τι πρέπει να κάνει η ομάδα του ώστε να φύγει νικήτρια σήμερα από το παρκέ του  «Σινάν Ερντέμ», ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στους ΄΄ερυθρόλευκους΄΄.


Υπάρχει ένα "κλειδί" γι' αυτόν τον αγώνα;

 "Προφανώς, είναι ζωτικής σημασίας να είμαστε συγκεντρωμένοι από το ξεκίνημα του αγώνα. Θα πρέπει να ελαχιστοποιήσουμε τα περιθώρια να δεχτούμε εύκολα καλάθια, τα λάθη, την απώλεια των αμυντικών ριμπάουντ. Αυτες είναι οι γενικές γραμμές, στις οποίες πρέπει να κινηθούμε".

 Υπάρχουν παίκτες του Ολυμπιακού που θεωρούνται σημαντικότεροι από άλλους;

 "Όπως όλες οι ομάδες. έτσι και ο Ολυμπιακός διαθέτει παίκτες που ειδικεύονται στην επίθεση ή την άμυνα ή παίζουν πολύ με την μπάλα στα χέρια, όπως ο Σπανούλης ή ο Λο. Κάποιοι, όπως ο Χάινς και ο Ντόρσεϊ, αγωνίζονται με δύναμη. Ο Παπανικολάου επιχειρεί αρκετές διεισδύσεις, παίζει καλά χωρίς την μπάλα και είναι επιθετικός στην άμυνα, όπως όλη η ομάδα".

 Ήσουν στην ομάδα που κατέκτησε την Ευρωλίγκα το 2010. Τι έχει αλλάξει από τότε;

"Αρκετά πράγματα, η φιλοσοφία όμως είναι η ιδια. Έχουμε πλέον μεγαλύτερη εμπειρία σε τέτοιου είδους παιχνίδια, καινούριους παίκτες και φιλοδοξίες. Πάντα θέλουμε να κερδίζουμε".


Και στον Ολυμπιακό;

"Έχουν αλλάξει πολύ από τότε. Δεν έχουν πλέον μια ομάδα πολλών εκατομμυρίων. Η κρίση έχει επηρεάσει όλον τον κόσμο".

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.