Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

Δεν μετέχει σε κυβέρνηση χωρίς τον ΣΥΡΙΖΑ ο Φώτης Κουβέλης

«Εξακολουθώ να λέω το ίδιο που έλεγα προεκλογικά, δε θα πάρω μέρος σε μία συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ – ΝΔ, χωρίς τη συμμετοχή του ΣΥΡΙΖΑ», ξεκαθάρισε σήμερα το πρωί ο πρόεδρος της Δημοκρατικής Αριστεράς, Φώτης Κουβέλης, υποστηρίζοντας ότι «η οικουμενική κυβέρνηση πρέπει να έχει εκείνες τις δυνάμεις που επέλεξε ο λαός με την ψήφο του».  «Η πρότασή μας για οικουμενική κυβέρνηση θέλει να εξασφαλίσει τη συμμετοχή όλων των δυνάμεων που μπορούν να υπηρετήσουν τη σταδιακή αποδέσμευση από τη δανειακή σύμβαση και την παραμονή της χώρας μας στην ευρωζώνη, αλλά να ενσωματώνεται παράλληλα η ετυμηγορία του λαού, δηλαδή η αντίθεσή του στο μνημόνιο», τόνισε ο κ. Κουβέλης, μιλώντας στον ΣΚΑΙ.



Διαβάστε αναλυτικά στο  http://newpost.gr/post/126419/Δεν-μετέχει-σε-κυβέρνηση-χωρίς-τον-ΣΥΡΙΖΑ-ο-Φώτης-Κουβέλης/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.