Το κατώφλι της Συγγρού πέρασαν οι δύο ακόμη πρώην βουλευτές του ΛΑ.Ο.Σ.. Μετά τις προσχωρήσεις του Θάνου Πλεύρη και του Γιώργου Ανατολάκη, προσχώρησαν στην ΝΔ οι πρώην Βουλευτές του ΛΑΟΣ Κ. Βελόπουλος και Π. Μαρκάκης. Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς συναντήθηκε, σήμερα, με τους πρώην βουλευτές του ΛΑ.Ο.Σ., κυρίους Κυριάκο Βελόπουλο και Παύλο Μαρκάκη.Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της ΝΔ: «Κατά τη συνάντηση, οι κύριοι Βελόπουλος και Μαρκάκης ενημέρωσαν τον Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας ότι ανταποκρίνονται στο κάλεσμά του για πανστρατιά των Ευρωπαϊκών δυνάμεων και προσχωρούν στη Νέα Δημοκρατία».
ΠΗΓΗ: www.lay-out.gr
ΠΗΓΗ: www.lay-out.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.