Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Η Ελένη σχολιάζει την εμφάνισή της στον Θέμο!

Λίγες ώρες μετά την εμφάνισή της στο πλατό του "ΟΛΑ 12", η δημοφιλής παρουσιάστρια συντροφιά με το πάνελ της εκπομπής της, σχολίασε όλα όσα συνέβησαν χθες στην εκπομπή του Θέμου.
 Αφού παρακολουθήσαμε το βίντεο - αφιέρωμα της εκπομπής για την ίδια, σειρά είχε ένα μεγάλο μέρος της συνέντευξης που έδωσε στον Θέμο Αναστασιάδη και τον Βαγγέλη Περρή... "Μπήκα χωρίς να έχω δεύτερη σκέψη στο μυαλό μου... Πήγα να περάσουμε όμορφα και να κάνουμε καλή παρέα στον κόσμο... Ήταν πολύ καλοί οικοδεσπότες. Δεν με έφεραν σε δύσκολη θέση. Ένιωσα ότι με σεβάστηκαν...", είπε η Ελένη μεταξύ άλλων.
Τι είπε όμως, για την αιφνιδιαστική είσοδο του στρίπερ και την δική της αποχώρηση από το πλατό;




Δείτε αναλυτικά στο http://www.zappit.gr/default.php?pname=Article&cat_id=47&art_id=15159

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.