Σάββατο 19 Μαΐου 2012

Πάνος Καμμένος: Στον Ασπρόπυργο για να τιμήσει τα θύματα του Πόντου!

Στον Ασπρόπυργο Βρέθηκε ο Πάνος  Καμμένος, στην εκδήλωση μνήμης της γενοκτονίας των Ποντίων που  διοργάνωσαν στη θέση Γκόρυτσα ο Δήμος Ασπροπύργου και ο Σύλλογος Ποντίων Ασπροπύργου «Οι Ακρίτες του Πόντου».
Ο Πάνος Καμμένος κατέθεσε στεφάνι στο εκεί μνημείο των Ποντίων, συνοδευόμενος από τους βουλευτές της Περιφέρειας Αττικής των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Παύλο Χαϊκάλη και Ευγενία Αρβανίτη-Πρεβεζάνου.


ΠΗΓΗ: http://24wro.blogspot.com/2012/05/blog-post_2780.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.