Στον Ασπρόπυργο Βρέθηκε ο Πάνος Καμμένος, στην εκδήλωση μνήμης της γενοκτονίας των Ποντίων που διοργάνωσαν στη θέση Γκόρυτσα ο Δήμος Ασπροπύργου και ο Σύλλογος Ποντίων Ασπροπύργου «Οι Ακρίτες του Πόντου».
Ο Πάνος Καμμένος κατέθεσε στεφάνι στο εκεί μνημείο των Ποντίων, συνοδευόμενος από τους βουλευτές της Περιφέρειας Αττικής των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Παύλο Χαϊκάλη και Ευγενία Αρβανίτη-Πρεβεζάνου.
ΠΗΓΗ: http://24wro.blogspot.com/2012/05/blog-post_2780.html
Ο Πάνος Καμμένος κατέθεσε στεφάνι στο εκεί μνημείο των Ποντίων, συνοδευόμενος από τους βουλευτές της Περιφέρειας Αττικής των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Παύλο Χαϊκάλη και Ευγενία Αρβανίτη-Πρεβεζάνου.
ΠΗΓΗ: http://24wro.blogspot.com/2012/05/blog-post_2780.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.