Τη διεξαγωγή τηλεμαχίας, μία εβδομάδα πριν τις εκλογές, μεταξύ του Αντώνη Σαμαρά και του Αλέξη Τσίπρα πρότεινε ο εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ Γιάννης Μιχελάκης, σε δηλώσεις που έκανε στον Βήμα 99,5.Παράλληλα, αναφερόμενος στο ενδεχόμενο διεξαγωγής δημοψηφίσματος, μετά την τηλεφωνική επικοινωνία της Γερμανίδας καγκελαρίου Άνγκελα Μέρκελ με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια, ο κ. Μιχελάκης επανέλαβε ότι δεν μπορεί να γίνει δημοψήφισμα καθώς ο λαός έδωσε συγκεκριμένη εντολή για αλλαγή του μνημονίου.
Η πρόταση του κ. Μιχελάκη για ντιμπέιτ μεταξύ των δύο πολιτικών αρχηγών επιβεβαιώνει ότι αυτή τη στιγμή ο επικεφαλής της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ είναι ο βασικός αντίπαλος του προέδρου της ΝΔ στη μάχη για την εκλογική πρωτιά.
Διαβάστε περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/35644

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.