Με μελαγχολική ματιά βλέπει η Original 21 την επέτειο της κατάκτησης του Κυπέλλου Κυπελλούχων στο μπάσκετ το 1968 από την ΑΕΚ!Στην επίσημη ιστοσελίδα του μεγαλύτερου συνδέσμου οργανωμένων οπαδών της ΑΕΚ υπάρχει ανάρτηση με τίτλο: "Κάθε 4 Απρίλη πονάω πιο πολύ" με κεντρική φωτογραφία το Καλλιμάρμαρο στάδιο όπου έγινε ο αγώνας της Ένωσης με τη Σλάβια καθώς και το τελικό σκορ (89-82).
Αντί κειμένου υπάρχει βίντεο με τραγούδι αφιερωμένο στην ιστορική παρέα του Αμερικάνου, του Τρόντζου, του Ζούπα και των άλλων παιδιών.
Πηγή: http://www.sportdog.gr/article/96572/kathe-4-aprile-e-aek-ponaei-pio-polu-vinteo
Αντί κειμένου υπάρχει βίντεο με τραγούδι αφιερωμένο στην ιστορική παρέα του Αμερικάνου, του Τρόντζου, του Ζούπα και των άλλων παιδιών.
Πηγή: http://www.sportdog.gr/article/96572/kathe-4-aprile-e-aek-ponaei-pio-polu-vinteo

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.