Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Γ.Κουτρουμάνης: ΄΄Ισως την Μεγάλη Εβδομάδα η ρύθμιση για τα νοικοκυριά΄΄

΄΄Δεν είναι στις προθέσεις μας να μειωθούν κι´άλλο οι μισθοί΄΄
Η ρύθμιση για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά, που αποσύρθηκε μετά τις αντιρρήσεις που εξέφρασε η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, θα επανέλθει, ενδεχομένως και μέσα στην Μεγάλη Εβδομάδα, δήλωσε την Τετάρτη ο υπουργός Εργασίας Γ. Κουτρουμάνης, μιλώντας στην τηλεόραση της ΝΕΤ.
Ο υπουργός Εργασίας είπε ότι η κυβέρνηση είναι σε διαβουλεύσεις με την τρόικα για το περιεχόμενο των αλλαγών στη ρύθμιση, ώστε αν είναι δυνατόν να κατατεθεί την Μεγάλη Τρίτη στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου. Αν δεν γίνει αυτό, σημείωσε, τότε η ρύθμιση θα προστεθεί σε άλλο νομοσχέδιο, ουσιαστικά δηλαδή το «μπαλάκι» πέφτει στην επόμενη κυβέρνηση.
Σχετικά με την υποχρέωση ταυτόχρονης καταβολής μισθών, ασφαλιστικών εισφορών και του Φόρου Μισθωτών Υπηρεσιών, είπε ότι ίσως πάρει παράταση για ένα μήνα, ενώ αναφερόμενος στο ενδεχόμενο  νέων μειώσεων στους μισθούς, ο κ.Κουτρουμάνης είπε ότι δεν είναι στις προθέσεις της κυβέρνησης και προσέθεσε ότι από μόνες τους δεν βελτιώνουν την ανταγωνιστικότητα της οικονομίας.



ΠΗΓΗ: http://www.lay-out.gr/ellada/69860


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.