Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Παναθηναϊκός: Ο Σιμάο είπε ciao!

"Περιμένω το τέλος της σεζόν και μετά θα φύγω", δήλωσε μετά το ματς με τον Πανιώνιο ο Μοζαμβικανός μέσος του Παναθηναϊκού, σημειώνοντας οτι έχει ήδη συμφωνήσει με ομάδα του εξωτερικού...Μετά λοιπόν τον Σωτήρη Νίνη άλλος ένας παίκτης των "πρασίνων" λέει αντίο εξαιτίας της διοικητικής ανυπαρξίας και οικονομικής δυσπραγίας... Ο 24χρονος μέσος τόνισε χαρακτηριστικά "ας πούμε ότι σχεδόν έχω φύγει. Δεν μπορώ όμως να σας πω ότι υπέγραψα ή θα υπογράψω. Περιμένω το τέλος της σεζόν και μετά θα φύγω"...



Διαβάστε περισσότερα στο  http://www.sportdog.gr/article/97612/o-simao-eipe-ciao

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.