Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Έτοιμος για εκτόξευση ο πύραυλος στη Βόρεια Κορέα

Ο βορειοκορεατικός πύραυλος, ο οποίος θα θέσει σε τροχιά δορυφόρο την επόμενη εβδομάδα, τοποθετήθηκε στην πλατφόρμα εκτόξευσης... παρά τις διεθνείς διαμαρτυρίες, σύμφωνα με ξένους δημοσιογράφους στο διαστημικό κέντρο του Τονγκτσάνγκ-ρι.Οι βορειοκορεατικές αρχές επέτρεψαν για πρώτη φορά σε περίπου 50 ξένους ανταποκριτές να μεταβούν με ειδικό για την περίσταση τρένο στο νέο διαστημικό κέντρο που κατασκευάστηκε στη χερσόνησο του Σολσάν, περίπου 50 χλμ από τα κινεζικά σύνορα.



Διαβάστε περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/04/blog-post_2180.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.