«Ο τσακωμός ανάμεσα στη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, για το ποιο από τα δύο κόμματα θα σώσει υποτίθεται τον λαό, είναι πλαστός, με την έννοια ότι έχουν ίδια προγράμματα -προ καιρού και ακόμα περισσότερο τώρα- και ανταγωνίζονται μεταξύ τους για το ποιος θα έχει το πάνω χέρι στη μετεκλογική συνεργασία» είπε η κ. Παπαρήγα.
Περισσότερα στο http://www.lay-out.gr/ellada/69571
Περισσότερα στο http://www.lay-out.gr/ellada/69571

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.