Βιώσιμη ανάπτυξη που θα επιτρέψει στην Ελλάδα να γίνει ο μεγαλύτερος εξαγωγέας καθαρής ενέργειας στην ΕΕ χαρακτήρισε ο πρωθυπουργός, Λουκάς Παπαδήμος, το πρόγραμμα «Ήλιος».Πιο συγκεκριμένα, μιλώντας σε ειδική ημερίδα για την ενέργεια, που συνδιοργανώνεται από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ο κ. Παπαδήμος χαρακτήρισε «εθνική προτεραιότητα» τις επενδύσεις σε έργα για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Παράλληλα, αναφερόμενος στη δημοσιονομική κατάσταση της Ελλάδας είπε πως καμία άλλη χώρα του ΟΟΣΑ δεν μείωσε το έλλειμμά της τόσο πολύ και τόσο γρήγορα.
Διαβάστε περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/33198
Διαβάστε περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/33198

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.