Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Ε.Βαλβέρδε: «Του χρόνου δεν θα είμαι εδώ». Στη κοινή δήλωση του με τον Β.Μαρινάκη, ο Ισπανός προπονητής γνωστοποίησε την απόφασή του να αποχωρήσει

Aντίο στον Ολυμπιακό, έπειτα από δύο συνεχή και τρία συνολικά χρόνια, είπε και τυπικά ο Ερνέστο Βαλβέρδε  στη κοινή δήλωσή του με τον Βαγγέλη Μαρινάκη, μέσα σε έντονα φορτισμένο συγκινησιακά κλίμα στο γραφεία του συλλόγου στον Πειραιά.   «Του χρόνου δεν θα είμαι εδώ» είπε αρχικά ο Ισπανός προπονητής, που ευχαρίστησε τον πρόεδρο της ομάδας του, τους παίκτες του αλλά και τους φιλάθλους, ενώ δήλωσε ότι έζησε «αξέχαστες στιγμές». Ξεκαθάρισε ότι οι λόγοι της αποχώρησης του είναι προσωπικοί. Από την πλευρά του ο Βαγγέλης Μαρινάκης, έπλεξε το εγκώμιο του τεχνικού των πρωταθλητών, ζήτησε ως αποχαιρετιστήριο δώρο το νταμπλ, υποστήριξε ότι το κεφάλαιο Βαλβέρδε δεν κλείνει εδώ και τόνισε ότι οι συζητήσεις για νέο προπονητή θα ξεκινήσουν στις αρχές Ιουνίου. Παράλληλα, προανήγγειλε συνέντευξη Τύπου εφ όλης της ύλης στις αρχές Μαϊου.



Διαβάστε περισσότερα στο http://www.thrylos.gr/podosfairo/article/20146/adios-ernesto/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.