Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Τσέλσι -Μπαρτσελόνα 1-0

Η Τσέλσι όχι μόνο κατάφερε να κρατήσει το μηδέν αλλά με το γκολ του Ντρογκμπά πήρε και τη νίκη (1-0) κόντρα στη Μπαρτσελόνα, ωστόσο το εισιτήριο για το Μόναχο... περνάει από την Βαρκελώνη.







Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/99169/provadisma-sto-kab-nou-vinteo

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.