Σάββατο 21 Απριλίου 2012

Στα τέλη Απριλίου ανοίγει το στρατόπεδο στην Αμυγδαλέζα

Σε λίγες ημέρες θα λειτουργήσει το πρώτο κέντρο κλειστής φιλοξενίας μεταναστών στην Αμυγδαλέζα, που θα φιλοξενήσει σε πρώτη φάση περίπου 1.000 άτομα, σύμφωνα με... τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη. Όπως είπε ο Μιχάλης Χρυσοχοϊδης μετά τη συνάντηση του με την υπουργό Εσωτερικών της Φινλανδίας, Päivi Räsänen, το πρώτο κέντρο φιλοξενίας αποτελεί άξονα ενός ολοκληρωμένου σχεδίου για τη διαχείριση των παράνομων μεταναστευτικών ροών, το οποίο είναι εγκεκριμένο και χρηματοδοτούμενο από την Ευρώπη.Ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη δήλωσε αποφασισμένος να προχωρήσει σε πλήρη εφαρμογή των εξαγγελιών του για το μεταναστευτικό, θέτοντας ως πρώτο στόχο την ενίσχυση της διαδικασίας του επαναπατρισμού των παράνομων μεταναστών.
Ήδη το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη έχει ανακοινώσει ότι θα διαθέσει 10 εκατ. ευρώ για τον εθελοντικό επαναπατρισμό μη νόμιμων μεταναστών σε συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Ταμείο Επιστροφής.



Διαβάστε περισσότερα στο anatolikiattikinews.blogspot.com
Πηγή: tro-ma-ktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.