Στο ΟΑΚΑ δυσκολεύτηκε, στο «Αλεξάνδρειο» όμως δε συνέβη το ίδιο. Ο Παναθηναϊκός συνέτριψε τον Άρη με σκορ 88-65 στη Θεσσαλονίκη και κάνοντας το 2-0, προκρίθηκε στην επόμενη φάση των πλέι οφ, όπου θα αντιμετωπίσει τον Κολοσσό με πλεονέκτημα έδρας. Δεν μπόρεσε να παρουσιαστεί ανταγωνιστική η ομάδα του Βαγγέλη Αλεξανδρή και τελείωσε έτσι, η σεζόν για αυτήν.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sport-fm.gr/article/547619
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sport-fm.gr/article/547619

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.