Τρεις μικρές σεισμικές δονήσεις... καταγράφηκαν από τις 6.30 έως τις 8.30 το πρωί στην Αττική. Το επίκεντρο εντοπίστηκε στην περιοχή των Θρακομακεδόνων. Οι σεισμολόγοι φέρονται καθησυχαστικοί, δεν αποκλείουν όμως να...
συνεχιστούν οι δονήσεις στην περιοχή.
Σύμφωνα με το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών η μεγαλύτερη είχε μέγεθος 3 βαθμούς της κλίμακας Ρίχτερ και σημειώθηκε στις 8.18 το πρωί.
ΠΗΓΗ: http://24wro.blogspot.com/2012/04/t.html
συνεχιστούν οι δονήσεις στην περιοχή.
Σύμφωνα με το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών η μεγαλύτερη είχε μέγεθος 3 βαθμούς της κλίμακας Ρίχτερ και σημειώθηκε στις 8.18 το πρωί.
ΠΗΓΗ: http://24wro.blogspot.com/2012/04/t.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.