Απάντηση και μάλιστα αρνητική στα σενάρια επιστροφής της ή προεκλογικής συνεργασίας με τη ΝΔ έδωσε η Ντόρα Μπακογιάννη...
μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ. Η κυρία Μπακογιάννη απάντηση αρνητικά στην πρόσκληση του Αντώνη Σαμαρά για μια ουσιαστική πανστρατιά της Κεντροδεξιάς παράταξης, κλείνοντας έτσι την πόρτα στη ΝΔ. Συγκεκριμένα, στην αναφορά του προέδρου της ΝΔ "και αν προκάλεσαν κάποιοι τραύμα προηγουμένως και σήμερα θελήσουν να το θεραπεύσουν και αυτό είναι σημαντική βοήθεια", η κ. Μπακογιάννη τόνισε χαρακτηριστικά: «Δεν με αφορά το προσκλητήριο του κ. Σαμαρά. Δεν με αφορά διότι εγώ δεν τραυμάτισα την παράταξη. Εγώ διεγράφην από τη ΝΔ επειδή υπήρξα πρωτοπόρος μιας πολιτικής που δύο χρόνια μετά ευτυχώς ακολούθησε και η ΝΔ. Η πρόσκληση προφανώς απευθύνεται σε ανθρώπους που όντως τραυμάτισαν την παράταξη όπως ο κ. Συμπιλίδης που θέλει να είναι υποψήφιος στο Κιλκίς και που έριξε την κυβέρνηση του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη».
ΠΗΓΕΣ: http://www.protothema.gr/
fimotro.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.