Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Τι είναι αυτά που λέτε ρε;

 Μεγάλο θέμα έχει δημιουργηθεί μετά την πρόκριση του Ολυμπιακού και του Ατρόμητου στον τελικό του Κυπέλλου, όσον αφορά την συμμετοχή των Ανδρέα Τάτου και Κώστα Μήτρογλου στο συγκεκριμένο ματς.
 Οπαδοί των άλλων ομάδων ξεκίνησαν να λένε ότι μπορεί οι «ερυθρόλευκοι» να μην αφήσουν τους δύο παίκτες να παίξουν, για να πάρουν σίγουρα το Κύπελλο. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Οι πρωταθλητές Ελλάδος το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν έχουν να φοβούνται κανέναν στην Ελλάδα, παρά μόνο τον κακό τους εαυτό.
 Αυτό όμως που μπορεί να σκέφτονται οι διοικούντες των Πειραιωτών, δεν είναι μην τους πάρουν το Κύπελλο οι Μήτρογλου και Τάτος με τον Ατρόμητο, αλλά μήπως το άγχος και το στρες κάνουν τους δύο παίκτες να μην μπορέσουν να αποδώσουν τα αναμενόμενα και μετά αρχίσουν οι γνωστοί άγνωστοι να κράζουν τους δύο παίκτες και να τους αποκαλούν «πουλημένους» ή «στημένους» χωρίς να είναι.
 Γιατί το μόνο σίγουρο είναι ότι οι άνθρωποι του Ολυμπιακού δεν φοβούνται και δεν γίνεται να φοβούνται κανέναν αντίπαλο στην Ελλάδα, καθώς η ομάδα τους έχει αποδείξει ότι είναι με διαφορά η καλύτερη στην Ελλάδα.

Υ.Γ.1. Τον καλό του εαυτό έχει χάσει ο Ραφίκ Τζιμπούρ, κάτι που απέδειξε και στο προχθεσινό ματς με τον ΟΦΗ. Κάτι που αυξάνει τις φωνές που λένε μήπως είναι καλύτερα για τον Ολυμπιακό να τον πουλήσει το καλοκαίρι αν έρθει μια καλή προσφορά από ομάδα του εξωτερικού.

Υ.Γ.2. Απλά κάτι εκπληκτικό είναι αυτό που έχει πετύχει η ομάδα μπάσκετ του Ολυμπιακού, η οποία χωρίς μπάτζετ και με μόνο μεγάλο όνομα τον Σπανούλη κατάφερε να φτάσει στο Final 4 της Κωνσταντινούπολης. Τώρα ακόμη και αν δεν συνεχίσει το… θαύμα της αυτή η ομάδα, το μόνο σίγουρο είναι ότι αξίζει το χειροκρότημα του κόσμου της.


Red ΄΄Killer΄΄

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.