Την Μεγάλη Τρίτη ολοκληρώνεται το νομοθετικό έργο και «κλείνουν» οι εργασίες της Βουλής, ενόψει του Πάσχα. Το γεγονός ότι τη Μεγάλη Δευτέρα το πρωί συνεδριάζει η Ολομέλεια - κάτι σπάνιο στα κοινοβουλευτικά χρονικά - παραπέμπει, κατ’ εκτίμηση πολλών, σε προκήρυξη εκλογών ενδεχομένως και...
την Μεγάλη Τετάρτη.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.com/2012/04/th-me.html
την Μεγάλη Τετάρτη.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.com/2012/04/th-me.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.