Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat κατά... το 2011, σημειώθηκε εκρηκτική άνοδος των ελληνικών εξαγωγών κατά 84,9%, η οποία οφείλεται εν πολλοίς στις αθρόες εξαγωγές... Παράλληλα, υπήρξε κάμψη των ελληνικών εισαγωγών κινεζικών προϊόντων στα 2,52 δισ. ευρώ (-12,32%), οφειλόμενη σε μεγάλο βαθμό στην υφεσιακή πορεία της ελληνικής οικονομίας, αλλά και κατά ένα μεγάλο ποσοστό στις λιγότερες παραδόσεις πλοίων στους Ελληνες εφοπλιστές (-56%), ενώ ισχυρή αύξηση της ζήτησης παρουσιάστηκε για φωτοβολταϊκά πάνελ (+240%) και σκραπ μετάλλων (+468%). Αυτά αναφέρονται σε συνοπτικό σημείωμα για Διμερές Εμπόριο Αγαθών Ελλάδος - Κίνας, 2011 του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων Ελλάδας στο Πεκίνο.
Διαβάστε περισσότερα στο http://24wro.blogspot.com/2012/04/849.html
Διαβάστε περισσότερα στο http://24wro.blogspot.com/2012/04/849.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.