Σάββατο 14 Απριλίου 2012

Με τιμές αρχηγού κράτους φθάνει στην Αθήνα το Άγιο Φως στις 8μμ

Λίγο μετά τις 8:00 του Μεγάλου Σαββάτου αναμένεται, τελικά, να φτάσει στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος το κυβερνητικό σκάφος που θα μεταφέρει το Άγιο Φως από τον Ιερό Ναό της Αναστάσεως στα Ιεροσόλυμα....Αρχικά, το αεροσκάφος θα έφτανε στην Αθήνα περίπου στις έξι και μισή, αλλά υπήρξε καθυστέρηση στην απογείωσή του από τα Ιεροσόλυμα.Εκπρόσωποι εκκλησιών θα βρίσκονται στο αεροδρόμιο για να παραλάβουν το φως και να το μεταφέρουν σε όλη την Ελλάδα.



http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/04/8_14.html


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.