Ανοικτό άφησε το ενδεχόμενο να επέστρεφε κάποια στιγμή στο ΑΠΟΕΛ από κάποιο άλλο πόστο, ο πρώην παίκτης του ΑΠΟΕΛ και τώρα του Αστέρα, Ηλίας Σολάκης. Το www.Sportnetcy.com επικοινώνησε με τον έμπειρο ποδοσφαιριστή ενόψει και του ματς της ομάδας του με τον Ολυμπιακό, από το οποίο όμως θα απουσιάζει λόγω τραυματισμού. Αυτός δεν αρνήθηκε να μας μιλήσει και αναφέρθηκε επίσης στην εκπληκτική πορεία του συλλόγου της Τρίπολης, έστειλε το... μήνυμα του στον κόσμο του ΑΠΟΕΛ, ενώ αναφέρθηκε και σε πολλά άλλα σημαντικά ζητήματα.
Συνέντευξη στον Ευθύμη Παπανικολάου
Αναλυτικά η συνέντευξη του Ηλία Σολάκη στο www.Sportnetcy.com:
-Aρχικά θα ήθελα να μου μιλήσεις για το δύσκολο παιχνίδι που θα δώσει η ομάδα σου απέναντι στον Ολυμπιακό, από το οποίο θα απουσιάσεις λόγω τραυματισμού, αλλά σίγουρα το μυαλό σου θα είναι εκεί.
«Πάντα ένα παιχνίδι με τον Ολυμπιακό είναι δύσκολο και ακόμη περισσότερο όταν αυτό διεξάγεται στην καυτή έδρα του, το «Γ. Καραϊσκάκης». Εμείς όμως θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο δυνατό, όπως κάνουμε σε κάθε ματς».
-Πιστεύεις ότι αυτή είναι μια καλή ευκαιρία για την ομάδα σου να κατασκοπεύσει τους Πειραιώτες ενόψει ενός πιθανού τελικού στο Κύπελλο μαζί τους;
«Νομίζω ότι είναι νωρίς ακόμη να μιλάμε για κατασκοπία. Έχει δρόμο ακόμη ο τελικός. Στόχος μας βέβαια είναι να φτάσουμε εκεί, αλλά για να γίνει αυτό θα πρέπει να βγάλουμε πρώτα από όλα έξω τον Ατρόμητο. Θα τα δώσουμε όλα για να τα καταφέρουμε».
-Ξεχωρίζεις κάποιον παίκτη του Ολυμπιακού;
«Δεν θέλω να ξεχωρίσω κανέναν παίκτη του Ολυμπιακού. Όλοι τους είναι πάρα πολύ καλοί ποδοσφαιριστές με μεγάλη ποιότητα στο παιχνίδι τους και είναι όλοι τους επικύνδυνοι για κάθε αντίπαλο».
-Ποιος είναι ο τρόπος που θα προσπαθήσει η ομάδα σου να κάνει την έκπληξη;
«Εμείς θα προσπαθήσουμε να παίξουμε γρήγορα και έξυπνα στην κόντρα με ταχύτητα και πιστεύω ότι μπορούμε να πάρουμε κάτι θετικό από το ματς με τον Ολυμπιακό. Το μόνο σίγουρο είναι ότι όποιοι και αν παίξουν θα δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό για να βοηθήσουν την ομάδα μας να πάρει ένα καλό αποτέλεσμα. Κάτι που γίνεται βέβαια σε όλα τα ματς».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://sportnetcy.com/sport-columns/interviews-sport/50635-Σολάκης-στο-Sportnetcy-com-Ίσως-να-επέστρεφα-από-άλλο-πόστο-στο-ΑΠΟΕΛ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.