Xωρίς μισθό θα παρέχει στην κυπριακή δημοκρατία τις υπηρεσίες του ο νέος υπουργός Οικονομικών, Βάσος Σιαρλής κατόπιν δικής του επιθυμίας.Όπως δήλωσε τα κυπριακά ΜΜΕ, αντί να λαμβάνει το...μισθό του, θα κατατίθεται στα ταμεία του κράτους.
«Είμαι ο πρώτος που θα κάνει θυσίες ως υπουργός Οικονομικών» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Βάσος Σιαρλής, ο οποίος αναλαμβάνει το κυπριακό ΥΠΟΙΚ από τον Κίκη Καζαμία που παραιτήθηκε επικαλούμενος λόγους υγείας.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://fimotro.blogspot.com/2012/03/blog-post_4262.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.